Ik huur een huis bij Dynhus

Als je een huis bij Dynhus huurt, dan wil je graag weten hoe je zaken regelt. Zoals het melden van een reparatie. Of hoe het onderhoud van je huis is geregeld. Hoe je eenvoudig de huur betaalt. Ook vind je hier informatie over jouw buurt en het opzeggen van de huur. 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik schade of een storing melden?

Schade of een reparatie melden, kun je op twee manieren doen. Door een reparatieverzoek via deze website te versturen of telefonisch (0514) 60 80 80. Meld je reparatie wel voor 12 uur. 

Hoe kan ik mijn huur opzeggen?

Het opzeggen van je huur regel je gemakkelijk online via Mynhus.

Wanneer wordt er onderhoud aan mijn woning gepleegd?

Wij zorgen voor het onderhoud dat eens in de zoveel jaar nodig is. Dit noemen we periodiek onderhoud. Voorbeelden zijn het schilderen van kozijnen en deuren aan de buitenkant van je huis, onderhoud aan het dak en het vervangen van de cv-ketel. Is het tijd voor periodiek onderhoud? We laten je ruim van tevoren weten wanneer we ermee starten.

Op welke manieren kan ik de huur betalen?

Je kunt de huur het beste automatisch betalen. Zo vergeet je nooit de huur te betalen en weet je zeker dat je huurbetaling op tijd bij ons binnen is. Je hoeft zelf niets te doen. Bij de jaarlijkse huurverhoging wordt het nieuwe bedrag automatisch doorgevoerd. Wil je dat liever niet? Dan kun je ook maandelijks een periodieke overboeking regelen via je bank. Let er dan wel op dat je bij de jaarlijkse huurverhoging het bedrag aanpast. Je kunt er ook voor kiezen om de huur met de pin te betalen op ons kantoor.

Reparaties

In ieder huis gaat er wel eens iets kapot. Wij helpen je graag om dit zo goed en snel mogelijk te repareren. Of het nu om een storing van je cv, verstopping van het riool of om een kapotte afvoer gaat. Je leest bij wie je terecht kunt voor deze storingen en hoe je ze eventueel zelf kunt verhelpen.

Dynhus WERKSLEUTEL Icon 960X720 Rgb #04A6C0
Schilderen Huis

Onderhoud

Net als iedere woning, heeft ook jouw woning onderhoud nodig. Het gaat dan om onderhoud dat je zelf kunt doen en bijhouden. En onderhoud dat wíj voor je doen. Daarnaast kun je in overleg met ons je woning verbeteren of aanpassen naar jouw wensen.

 

Woningverbetering

Voor ons is het belangrijk dat jij van je huis echt een thuis kunt maken. Wij kunnen ons dan ook voorstellen dat je je huis wilt aanpassen aan jouw wensen. Hierin is veel mogelijk, maar je overlegt wel altijd vooraf even met ons.

Dynhus HUIS Icon 960X720 Rgb #728F33
Dynhus HUUROPZEGGEN Icon 960X720 Rgb #9D8AD3

Huurzaken

Bij Dynhus vinden we het belangrijk dat we de zaken goed regelen. Voor jou én voor ons. We maken duidelijke afspraken en ontzorgen jou waar mogelijk. Daarnaast richten we zaken zo in, dat je ook zelf online eenvoudig het een en ander kunt regelen. We luisteren naar je en helpen je waar we dat kunnen.

Geldzaken

Wij vinden het belangrijk dat jij kunt (blijven) wonen in de omgeving waar jij je het beste thuis voelt. Daarom denken we graag met jou mee. We helpen je bij woonvragen, regelen samen de nodige huur- én geldzaken.

Geld Munten
Dynhus MOK Icon 960X720 Rgb #50505D

Mijn buurt

Een huis huren bij Dynhus betekent een goed (t)huis in een prettige woonomgeving. En vooral voor dat laatste geldt dat we dit samen doen. We zijn daarom dichtbij, luisteren naar jou, adviseren en helpen waar we dat kunnen.

Snel contact?
We staan je graag te woord.