Cookie instellingen
Dynhus maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
Als je een huis bij Dynhus huurt, dan wil je graag weten hoe je zaken regelt. Zoals het melden van een reparatie. Of hoe het onderhoud van je huis is geregeld. Hoe je eenvoudig de huur betaalt. Ook vind je hier informatie over jouw buurt en het opzeggen van de huur.
Schade of een reparatie melden, kun je op twee manieren doen. Door een reparatieverzoek via deze website te versturen of telefonisch (0514) 60 80 80. Meld je reparatie wel voor 12 uur.
Het opzeggen van je huur regel je gemakkelijk online via Mynhus.
Wij zorgen voor het onderhoud dat eens in de zoveel jaar nodig is. Dit noemen we periodiek onderhoud. Voorbeelden zijn het schilderen van kozijnen en deuren aan de buitenkant van je huis, onderhoud aan het dak en het vervangen van de cv-ketel. Is het tijd voor periodiek onderhoud? We laten je ruim van tevoren weten wanneer we ermee starten.
Je kunt de huur het beste automatisch betalen. Zo vergeet je nooit de huur te betalen en weet je zeker dat je huurbetaling op tijd bij ons binnen is. Je hoeft zelf niets te doen. Bij de jaarlijkse huurverhoging wordt het nieuwe bedrag automatisch doorgevoerd. Wil je dat liever niet? Dan kun je ook maandelijks een periodieke overboeking regelen via je bank. Let er dan wel op dat je bij de jaarlijkse huurverhoging het bedrag aanpast. Je kunt er ook voor kiezen om de huur met de pin te betalen op ons kantoor.
In ieder huis gaat er wel eens iets kapot. Wij helpen je graag om dit zo goed en snel mogelijk te repareren. Of het nu om een storing van je cv, verstopping van het riool of om een kapotte afvoer gaat. Je leest bij wie je terecht kunt voor deze storingen en hoe je ze eventueel zelf kunt verhelpen.
Net als iedere woning, heeft ook jouw woning onderhoud nodig. Het gaat dan om onderhoud dat je zelf kunt doen en bijhouden. En onderhoud dat wíj voor je doen. Daarnaast kun je in overleg met ons je woning verbeteren of aanpassen naar jouw wensen.
Voor ons is het belangrijk dat jij van je huis echt een thuis kunt maken. Wij kunnen ons dan ook voorstellen dat je je huis wilt aanpassen aan jouw wensen. Hierin is veel mogelijk, maar je overlegt wel altijd vooraf even met ons.
Bij Dynhus vinden we het belangrijk dat we de zaken goed regelen. Voor jou én voor ons. We maken duidelijke afspraken en ontzorgen jou waar mogelijk. Daarnaast richten we zaken zo in, dat je ook zelf online eenvoudig het een en ander kunt regelen. We luisteren naar je en helpen je waar we dat kunnen.
Wij vinden het belangrijk dat jij kunt (blijven) wonen in de omgeving waar jij je het beste thuis voelt. Daarom denken we graag met jou mee. We helpen je bij woonvragen, regelen samen de nodige huur- én geldzaken.
Een huis huren bij Dynhus betekent een goed (t)huis in een prettige woonomgeving. En vooral voor dat laatste geldt dat we dit samen doen. We zijn daarom dichtbij, luisteren naar jou, adviseren en helpen waar we dat kunnen.