Dynhus positief beoordeeld: KWH-Huurlabel verlengd

Door het hele jaar heen meten we de kwaliteit van onze dienstverlening. Bijvoorbeeld hoe we je als huurder helpen aan de telefoon met een algemene vraag, het indienen van een reparatieverzoek of het onderhoud van bijvoorbeeld de CV. Voor dit onderzoek hebben we Kennis- en kwaliteitscentrum Woningcorporaties (KWH) gevraagd. Zij sturen jou als huurder een vragenlijst of bellen jou nadat je contact hebt gehad met Dynhus. Hierdoor krijgen we een beeld van hoe huurders het contact met Dynhus ervaren.

Keurmerk KWH-Huurlabel 2024
KWH heeft ook in 2023 de waardering van huurders voor de dienstverlening onderzocht. De resultaten van dit onderzoek zijn beoordeeld door de Commissie Kwaliteitsverklaringen (CKV). De CKV heeft vastgesteld dat de huurders van Dynhus tevreden zijn over de kwaliteit van de dienstverlening en dat deze voldoet aan de uitgangspunten van het keurmerk KWH-Huurlabel.

Nieuwe huurders waardeerden Dynhus met een 7,7
Vertrokken huurders lieten een 7,8 achter
Huurders met een reparatieverzoek gaven een 8,1
De algemene waardering van huurders is 7,5

Trots!
We zijn heel trots dat we het KWH-Huurlabel weer mogen ontvangen en op onze collega’s die dit iedere dag waarmaken.

Snel contact?
We staan je graag te woord.